vineri, 9 iulie 2021

Ecoprinting

Acum două zile am abordat o nouă tehnică, ecoprinting, după ce am urmărit cu atenție lecții lui Linda Kemshall. Aceste lecții le-am accesat ca urmare a cadoului lui Beth făcut de ziua mea. Multumesc încă o dată cu Beth.

Cred că am mai făcut o data, mai demult, ecoprinting dar nu mi-a reușit. Cred ca secretul a fost ca nu am folosit oțet. De data asta am pus oțet destul de mult. Și am mai adăugat puțin pigment verde, de fapt colorant textil Galus, ca să-l întărească mai bine culoarea. Am fiert frunzele împachetate în hartie de acuarela, cred, mai mult de o ora. După ce sa răcit totul am scos hârtia, curioasă să văd ce a ieșit. Unele pagini sunt bune, cu desen bine conturat, altele cu contrast mai redus. Doar jumătate din foi sunt reușite. Voi vedea ce fac cu cele nereușite cu contrast prost pe care nu cred că-l vei putea rezolva. 

Am așteptat până la două zi să se folosească bine, le-am călcat ca să fie netede. Apoi a urmat partea cea mai plăcută. Am început să adaug culoare și contrast cu creioane de acuarela apoi chiar cu acuarela. De 2-3 zile tot le privesc și mai adaug ceva. Cred ca acum e cazul să mă opresc.

Îmi place tare mult cum au ieșit. Chiar îmi place tehnica asta și cred ca voi repeta operațiunea. Va trebui să mă gândesc cum să le valorific, ca tablou, ca o carte Concertina sau altfel. Aștept și sugestii. Vor fi binevenite. 

Am făcut poze în după amiaza asta cu cele șase lucrări deja finisate. 



6






2 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...