marți, 15 iunie 2021

Vernisaj - expoziția "Dual"

 Ieri am fost la vernisajul expoziției de arta vizuala "Dual". Expoziția a fost organizată de Daniela Frumuseanu și Adina Rețea, la sediul fundației Nicolae Titulescu din București. La această expoziție expun câțiva artiști cunoscuți din România, Daniela Frumuseanu, Maria Negreanu, Mihai Moldovan, Ana Maria Rugescu, Mariana Voicu Grumazescu, Lavinia Dima, Bogdan Hojbota, Ovidiu Ionescu. La deschidere a participat și dl. Adrian Năstase, președintele fundației. 

M-am bucurat sa le revăd și să discut cu dna Frumuseanu, cu tinerele și talentatele artiste, surorile Laura și Livia Greaca. Revederea ne-a bucurat reciproc. Am admirat păpușile d-nei Negreanu și am discutat cu dansa despre ele. Am cunoscut și discutat cu alți artiști prezenți la vernisaj, cu d-na Voicu despre tapiseriile sale deosebite, cu dl. Moldovan care folosește o tehnică originală.

A fost o zi minunata! O vreme frumoasă cum nu a fost demult și întâlnirea cu oameni deosebiți te stimulează și te face să fii fericit după atâtea zile întunecate de pandemie. Doamne ajuta !! 

Câteva poze de la vernisaj.... 


Daniela Frumuseanu, Livia Greaca, Adina Rețea, Laura Greaca. 




Lavinia Dima 


Ana Maria Rugescu 

Mihai Moldovan 

Daniela Frumuseanu 

Câteva din păpușile Mariei Negreanu 


3 comentarii:

  1. Hi Carmina. I remember the sisters from the fashion exhibit. but those DOLLS are just fabulous. I'm so glad to see you out and enjoying art again.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The dolls are created by Maria Negreanu, a great Romanian textile artist...

      Ștergere
  2. :* Imi face mare placere sa citesc insemnarile din jurnalul tau!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...