joi, 24 septembrie 2015

Masina de cusut cea noua...


Azi mi-am facut cadou o noua masina de cusut.
Masina mea electrica de cusut "Sanda", pe care o am din 1981, m-a servit suficient si inca merge destul de bine la "varsta" ei, dar mai are mici probleme tehnice. Asa ca am profitat de o oferta de la Lidl si mi-am cumparat, cu numai 359 lei, o masina electrica "SilverCrest" care face 33 cusaturi decorative, coase fermoare, nasturi, butoniere, cusaturi invizibile, tivuri, cusaturi pentru legarea bucatilor de material, surfilare, festonare, cusaturi cu ac dublu, broderie si altele. 




Cum am venit de la magazin, m-am grabit sa o pun in functiune si sa exesez toate cusaturile decorative.
Sunt foarte incantata si multumita de ea, coase foarte bine.
Iata ce cusaturi decorative face...









16 comentarii:

  1. Carmina,
    Use your machine in good health and make beautiful things!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa o stapaniti sanatoasa si sa faceti multe lucruri frumoase cu ea!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Haaaa ! enjoy playing with your new machine !!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,

    A revenit mașina de cusut la Lidl...cu 399 lei...As dori sa o cumpăr însă nu știu dacă poate fi folosita și la cusut piele, blugi sau stofa mai groasa... Din experienta ta, de aproape un an, îmi poți spune cum s-a comportat...sau pentru ce tipuri de materiale este recomandata? Mulțumesc și spor la croit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua! Dupa un alt an revin eu cu aceiași întrebare. ..ați folosit mașină pe materiale mai grele gen blugi sau piele? Cum merge???

      Ștergere
    2. Bună ziua! Dupa un alt an revin eu cu aceiași întrebare. ..ați folosit mașină pe materiale mai grele gen blugi sau piele? Cum merge???

      Ștergere
  5. masina mea imi rupe ata si nu stiu ce sa fac

    RăspundețiȘtergere
  6. In cartea tehnica am vaxut ca scrie ce trebuie facut in cazul in care e tensiunea prea mare in fir...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...