joi, 29 iulie 2021

Căldură mare...

 În iunie vremea a fost foarte schimbătoare. A plouat mult, a fost o vreme foarte instabila. Am avut și un ciclon în perioada 18-19 iunie. Inundații. O stare greu de suportat. Amețeli. 

Din ultimele zile de iunie avem caniculă. În ultimul timp temperaturi peste 35 grade. Încercăm să rezistam. Cu greu. Aseară a fost o furtună puternică de o jumătate de oră, cu tunete și fulgere, cu copaci căzuți. 

Mi-am tot propus sa definitivez niște lucrări mici 30/30 de arta textilă. Am și o lucrare mai mare 60/80 de terminat, de prin 2013. Topul este gata dar tot mai vreau sa adauga ceva ceva apoi matlasarea. Este dificil dacă lași o lucrare sa fie un UFO. Asta da, problemă! Încă nu am idei ce soluție să urmeze. 

Dar vreau sa fac o expoziție de arta textilă la Clubul seniorilor și asta ma mobilizat.

O lucrare am terminat-o. Aveam topul gata, am mai adăugat doar niște cusături necesare. Lucrarea a fost făcută în 2008 pentru proiectul internațional Art journal, propus de Natalie. Dar în acel an mi-am rupt mana dreapta și nu am mai putut continua. Acum am reluat lucrul la acel top. 

Sunt chiar surprinsa de ideile artistice pe care le-am avut atunci când abia aflasem de arta textilă și nici nu știam mare lucru despre tehnici.

Acesta este topul lucrării așa cum a fost făcut în 2008.


Asta este forma finala. 

Am adăugat niște cusături și mărgeluțe la crenguța. Am pus un dos de mătase și am surfilat marginile cu zig zag. Am tot oscilat la soluția pe care să o urmez și am ales în final zigzag-ul. 

O altă lucrare 30/30, făcută în 2010 este deja terminată și îmi place tare mult. 


Aici cele două lucruri alături, pe masa de călcat. Mă bucur mult cum arată !!! Sunt incantata de ele. 



2 comentarii:

  1. I mentioned on IG how much I liked these. Taking a second look I really appreciated the intricate quilting especially on the one with the red leaves. Just wonderful work!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...