sâmbătă, 31 iulie 2021

Ecoprinting...în continuare

 Mi-au plăcut foarte mult printurile cu frunze făcute acum câteva săptămâni. Dar unele nu au ieșit clare. Am încercat sa desenez, să le corectez din imaginație și să adaug niște culoare de acuarela și contur cu creioane.

Azi am lucrat din nou la ecoprinturi. Lucrul acesta mă absoarbe total. Am lucrat 2-3 ore fără sa mă opresc. Dar mai am câteva printuri care sunt greu de rezolvat, sper să găsesc o soluție pentru ele.







De câteva zile e caniculă, sunt temperaturi de peste 35 grade, la umbra. La soare, temperaturile trec de 40 grade. Seara, deseori sunt averse de ploaie și vânt puternic. Azi nu am ieșit la plimbare. Restricțiile au fost relaxate, dar se discuta despre a face o diferență între vaccinati și nevaccinati. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...