joi, 4 octombrie 2012

Bienala de Arte Decorative


Expozitia "Bienala de Arte Decorative" a fost deschisa la sala Brancusi de la Camera Deputatilor din Parlamentul Romaniei (25 sept.-12 oct.). Nu am reusit sa ajung la vernisaj, in schimb am vizitat expozitia de doua ori si am facut multe poze.
Au fost expuse nu numai lucrari de arta textila ci si lucrari din ceramica, sticla si metal....a fost o incantare.

Camera Deputatilor_Parlamentul Romaniei

Maria Negreanu

Maria Negreanu_detaliu

Hermina Csata

Hermina Csata_detaliu

Adriana Popa Canija

Adriana Dobra

Angela Crenganis

Angela Crenganis_detaliu
Stefan Boicescu


Gabriela Caraman Corut
Vedere generala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...