duminică, 28 ianuarie 2024

Intalnire la Roxana

 Ieri am avut o zi minunata. Ne-am strans la Roxana, mai bine zis la sediul clinicii de stomatologie a sotului ei, cateva din membrele fostului grup "Peticelul". Nu ne-am mai vazut de ani de zile...Betty, Ella, Roxana, eu si inca o doamna care a intrat mai tarziu in grup. Acum facem parte dintr-un grup pe facebook numit Romanian Quilters, creat de Geta. Noi suntem din Bucuresti si ne  stiam deja, celelalte din acest grup de facebook nu stim de pe unde sunt. In sala generoasa de consiliu a clinicii, am discutat mult si despre multe iar Roxana, gazda, ne-a aratat lucrarile ei. A fost o zi minunata, ne-am incarcat bateriile. Cel putin mie mi-revenit dorinta si motivatia de a mai lucra.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...