joi, 4 ianuarie 2024

Chef de lucru

 Niste chestii noi. Am avut chef de lucru. 

O încercare de neurografică...


Alte incercari, inspirata de Ana Zanic...ea face laviuri de acuarela pe suprafete mari cu adaus de hasuri.

Am folosit hârtii mici si niste vopsea de oua, diluare in apa. Hmmm...nu prea bune. Vopseaua nu prea curge bine, nu stiu ce vopsele sunt astea! Poate acrilice? M-am vopsit pe maini, au iesit cu greu.


Pe una am adaugat niste hasuri


Sau asa...

Pe celalalte le voi refolosi...Poate asa? Nu prea imi place!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...