luni, 11 iulie 2016

Imprimerie, noi incercari...

 

Am cumparat, de curand, un set Crea Box de culori acrilice spray. Nu aveam prea multe asteptari de la ele, dar le-am cumparat pentru recipientele cu dispozitiv spray, care poate fi utilizate pe mai departe. In acelasi pachet am primit si doua sabloane, un fluture si o mandala...pretul a fost convenabil.

Pentru inceput am incercat aceste vopsele pe niste panza de bumbac. Culorile s-au dovedit tare diluate, lipsite de stralucire. Deocamdata le voi folosi asa, pana le consum, apoi imi voi face eu alte culori.





 Aici am folosit un sablon in spirala, facut de mine...parca merge mai bine


Ma gandesc cum le voi folosi. Am vrut sa vad cum arata niste fasii de colaje pe materialul imprimat, folosit ca background.






Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...