joi, 21 iulie 2016

III. Drumetie la Cheile Dambovicioarei


A treia zi am fost sa vedem Cheile Dambovicioarei.
https://ro.wikipedia.org/wiki/Cheile_D%C3%A2mbovicioarei

Am luat un autobuz spre Rucar, pana la Podu Dambovitei. Un drum foarte frumos, plin de serpentine, pe culoarul Rucar-Bran. Niste imagini deosebite ale localitatilor din vale. Apoi am mers prin Podu Dambovitei, cam 1km, pana la intrarea in chei.
La intrarea in chei, era un punct de informare turistica si turistii erau informati ca pot apare ursi pe traseu. Mi-a fost cam teama, dar nu s-a intamplat nimic...in plus treceau si multe masini prin chei.
Am strabatut cheile (2-3 km), la pas, pana in comuna Dambovicioara. Un peisaj impresionant....niste stanci impunatoare de o parte si alta a drumului, de-a lungul Dambovicioarei.

Cheile Dambovicioarei

Cheile Dambovicioarei
Cheile Dambovicioarei

Cheile Dambovicioarei

Cheile Dambovicioarei

 La iesirea din chei sunt mai multe pensiuni.



 Langa comuna Dambovicioara, la cateva sute de metri, se afla Pestera Dambovicioara, pe care am vizitat-o.

Intrarea in pestera
Indrumarea vizitatorilor in pestera este facuta de voluntari, copii din comuna Dambovicioara. In acea zi, gidul nostru a fost Samuel. In vecinatatea pesterii erau niste mici magazine in care se vindeau diferite amintiri. Am luat de la o doamna sirop de brad si de catina. Apoi am luat un pranz bun si ieftin la un restaurant in Dambovicioara...o ciorba si bulz cu branza de burduf, foarte bun.

Aici, sunt niste filmulete gasite pe Youtube cu Cheile Dambovicioarei. Le-am pus in acest articol pentru a-mi aminti de toate peisajele minunate vazute...

https://www.youtube.com/watch?v=cdkEiuyT72c
https://www.youtube.com/watch?v=RxMI0tWD9ps

2 comentarii:

  1. More beautiful scenery and I liked the YouTube video even though I couldn't understand the presenter. Another lovely day.

    RăspundețiȘtergere
  2. Très joli reportage, des paysages splendides que l'on a envie de visiter.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...