joi, 29 august 2024

Vacanta la Nisipurile de aur

 Am petrecut cinci zile si patru nopti la mare (25-29 august), la Nisipurile de aur, Bulgaria, hotelul Liliac, unde mergem demult timp cu clubul seniorilor (280 euros all inclusive). Am stat în camera cu Geta Ionita si Elena Obada. 

Geta, Elena si eu

A fost o vreme buna duminica, luni si marti dar miercuri d-masa a plouat foarte tare. Am mers intr-o plimbare pe faleza si m-a udat foarte tare. Joi, o zi innorata dar la ora 13 am plecat catre casa. Acelasi autocar ca deobicei cu dl. Mihai. 

Marea a fost tot timpul foarte involburata chiar la mal pe toata zona. Cod rosu. Era aproape imposibil sa innoti in acele conditii. Lumea rămânea doar la mal in apa pana la genunchi. Forta marii foarte puternica incat sapa nisipul de sub picioare. Am fost doar odata la mare, in rest am stat la piscina. Am coborât spre mare pe la hotelul Astoria.




Odihna, mancare buna, relaxare...

Statiunea arata acum foarte bine, cu multe constructii noi, hoteluri elegante, sticla si inox. Aceste zone sunt foarte bine ingrijire, cu verdeață si flori la hotelurile noi. Am parcurs in plimbare, pe faleza, portiunea dintre hotelul International si hotelurile Berlin, la nord. Hoteluri all inclusive foarte bune. In rest, hoteluri vechi si multa verdeață/padure spontana, arsa de soare si neingrijita cam peste tot. Diferenta mare!!








Hotel Astoria. In drum spre plaja.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...