marți, 10 septembrie 2024

Caniculă si răceală

 Am intrat in septembrie. La inceputul lunii, temperaturile au fost tot ridicate, pana la 35 grade, apoi s-a mai racit vremea. 

De vreo doua saptamani, din august, simt o caldura interioara, un fel de combustie interna dar fara febra. Lunea trecuta, dupa ce am facut o curatenie generala, m-a apucat un stranutat puternic si starea s-a cam agravat. Marti dimineata, o stare de oboseala, ameteala, rinoree. Am luat paracetamol 3/zi, propolis vreo 40 picături în 2 reprize si vitamina C 1000 mg, 3/zi. Temperatura 37,2C. Spre seara temperatura a scazut. Am luat in continuare paracetamol si vitamina C.

Miercuri, o stare ceva mai bună, rinoree mai redusă în rest tot slăbiciune, oboseala, amețeală. Un mic dejun mai consistent, oua cu branza. Temperatura 36,7C. Vitamina C 1000 mg cred 2/zi. Spre seara stare mai buna, tuse uscata, neproductiva cu o durere in piept, in zona sternului. Noaptea o haraiala în piept la încercarea de a tuși. 

Joi, stare generală mai bună, fără strănut, rinoree, febra, dar am început să expectorez secreție purulenta gălbuie murdara. Cred ca am facut o bronsita. Am luat sirop PLANTUSIN de la Fares care s-a dovedit a fi foarte bun pentru tuse, curata bine plamanii. 

La fel, vineri, sambata, duminica!

Duminica am fost cu Adriana la Gedi. Am luat peste, snitele de salau si cartofi prăjiți. Este o vreme placuta, calda dar nu caniculara.



Azi e marti, a trecut o saptamana de cand a început starea gripala. O stare mai buna dar nu de tot, mai e ceva oboseala, putina congestie nazală, mai expectorez dar numai "fumuriu". Ma voi lasa de fumat! Am fost la Bebetei si am cumparat o alta sticla de Plantusin si Biomicin forte de la Fares, care contine ulei esențial de cimbru si cuișoare. Se zice ca e un antibiotic natural cu spectru larg si care nu are efectele secundare ale antibioticelor de sinteza. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...