vineri, 9 august 2024

Olimpiada si tensiune

 Luni au fost finale pe aparate la gimnastica. La aceste finale, mai mult de jumatate din concurenți au cazut de pe aparate, inclusiv vestita Simone Biles la barna iar la sol a iesit de doua ori de pe covor.

M-am suparat foarte tare ca cele doua romance Ana Barbosu si Sabrina Voinea care au avut niste prestatii minunate la sol, au primit doar 13.700 si nu numai atat. Ana putea lua bronzul dar in ultima clipa, ultimei concurente americane desigur, cu punctaj mai mic si fara contestatie, i sa marit punctajul cat sa o intreaca pe Ana Barbosu. Apoi Sabrina a depus si ea o contestatie...sa vedem ce va fi!

Seara am facut o tensiune mare 190/100 puls 88, am luat 50mg captopril si am chemat salvarea care a venit dupa doua ore pe la 1...

Tot asa sa intamplat miercuri seara dupa ce am fost la Anca si a fost totul foarte bine. Dar mi-am facut probleme cu plecarea in excursie pe Transalpina...in final am renuntat la excursie.

Azi am fost totusi cald dar am fost sa ma plimb in parcul Titanel, apoi am luat masa de pranz la Gedi

 Dupa masa, am incercat sa fac o acuarelă...Probabil o voi relua...





Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...