miercuri, 31 iulie 2024

Expozitie Roxana Tudor

 Ieri am fost la galeria Orizont, sa ma intalnesc cu Roxana si sa vad  expozitia ei de arta textila. A fost o zi mai putin calduroasa, numai bine de o plimbare. In seara vernisajul nu am putut ajunge, a fost o furtuna cumplita dupa ora 18, asa ca am amanat vizita.

M-am bucurat sa vad noile creatii ale Roxanei, cu hexagoane asamblate altfel decât în parchworkul tradițional. Foarte interesant. Am avut timp sa discutam despre toate...














Dupa asta am trecut si pe la Caminul Artei unde la parter era o expozitie de grup, mai putin interesanta. La etaj am vazut niste lucrari interesante, semnate de cineva necunoscut mie, o pictoriță 









Profitand de iesirea in centru, am trecut si pe la facultate si m-am intalnit doar cu doamnele secretare care erau foarte ocupate cu dosarele de admitere. Restul in vacanta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...