vineri, 25 martie 2016

Ziua mea de nastere


Azi este ziua mea de nastere.
Am petrecut-o cu prietenele mele Adriana, Irina, Dedi, Ella, Letitia.
Anul acesta am fost la Hanu' Berarilor - Casa Oprea Soare, fostul Restaurant Bucur.
Este un local foarte placut si prietenos, mancare buna, serviciu promt. Vara e si mai frumos, in gradina, la aer liber, flori, muzica buna.
La sfarsitul mesei, tort si un pahar se sampanie.


Aici sunt cu prietena mea, pictorita Letitia Oprisan, a carei zi de nastere este peste doua zile.

Ea mi-a daruit albumul ei de arta, care tocmai a iesit de la tipar, si la care am contribuit si eu, la corectura. Este o pictorita pe care o admir tare mult.








Un comentariu:

  1. First, Happy Birthday Carmina. Birthdays are always so much fun. Wow. What an amazing gift of that book!! It look fabulous. So happy you had a wonderful celebration. No flowers here yet but they are on the way - soon...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...