marți, 8 martie 2016

Santierul si primavara...


Lucrarile pentru reabilitarea blocului nostru evolueaza destul de rapid, dar mai e mult de lucru...Dupa placarea cu placile de polistiren, acestea au fost fixate cu niste dibluri. Aceasta operatiune, care pentru doua fete ale blocului a durat cam 3-4 zile, a fost foarte...sonora. Am suportat cu greu zgomotul masinilor de gaurit, care produceau nu numai un zgomot sonor ci si infrasunete, vibratii de joasa frecventa. Dar a mai ramas de suportat praful, fulgii de polistiren, tot felul de bucati de materiale, tencuiala, etc. care cad, inevitabil si aleator, in timpul lucrului. Intre timp au fost montate si geamurile termopan, operatiune care a durat cam o saptamana. Apoi s-a pus plasa si s-a tencuit, mai intai in jurul ferestrelor, apoi in rest. S-au facut masuratori pentru pervaze.
Se lucreaza pe rand, au inceput la partile estica si nordica, apoi la celelalte doua, vestica si sudica. Am crezut ca am scapat de zgomote, cand se lucreaza la celelalte doua fatade, dar nu e asa....zgomotul se propaga prin structura solida de beton a blocului, poate se aude la noi, un pic mai atenuat.

Asa era fatada estica in 5 martie, dupa fixarea cu dibluri a placilor de polistiren...

Placile de polistiren fixate pe doua fete ale blocului (partea estica si nordica)

7 martie: s-a pus plasa si s-a tencuit; dupa tencuire celor doua fete.

Fata nordica

7 martie - se lucreaza intens si la fatada sudica si vestica (stanga)....
Pentru a scapa de zgomote, vibratii si praf, o evadare in parcul Titanii e o solutie mai buna. Ajung in 5 minute, acolo.
Natura a "explodat" cu o luna mai devreme ca de obicei. Pomii au inflorit deja, de la inceputul lui martie...
Parcul e plin de mamici, bunici si copii...In fiecare zi am profitat de soare, aer curat si vreme buna pentru a petrece cateva ore in aer liber si a scapa de calvarul santierului.
Am facut cateva poze, ca sa surprind cum renaste natura anul acesta.

6 martie - asa arata acest copac

Asa arata acelasi copac dupa o zi...in spate este un bazin pentru o fantana arteziana.








Imi este greu sa ma concentrez ca sa lucrez la abecedarul textil. Sunt foarte stresata si obosita si nu am starea necesara. Stau cu materialele pe masa de lucru, le tot invart dar nu am forta necesara sa ma decid si sa cos. Sper ca Solange si celelalte doamne sa ma scuze.


Un comentariu:

  1. You have such amazing outdoor spaces for recreation. Spring has sprung in Bucharest. We are also celebrating Spring's early arrival in Maine. I think I need a walk too!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...