sâmbătă, 12 martie 2016

Cum se face o lucrare textila...


Nu am reusit sa ma tin de ritmul de publicare a paginilor abecedarului textil. Asta nu ar fi o problema pentru ca, asa cum spune si Solange, acest abecedar este doar o provocare care sa ne faca placere, sa ne amuzam, sa ne tina activa creativitatea, sa ne punem intrebari, sa cautam idei si va vedem idei noi. Nu este un concurs cu noi sau cu altcineva, el trebuie sa fie ceva facut cu placere si bucuria de a crea si impartasi.
Ei bine, chiar si asa, chiar daca nu vreau ceva concret si finit, eu incerc idei in fiecare zi si de aceea uneori imi vine greu sa ma decid. In arta functioneaza liberul arbitru si nu legile fizice cu solutie unica.
Incerc acum sa va arat cate ceva din etape, chiar daca nu toate, pentru ca lipsesc momentele de alegere a culorilor, a materialelor si alte etape pe care nici nu le mai stiu...

Vreau sa fac o pagina dedicata literei D, cu tehnici care incep cu D (decupaj, dantela, desen cusut, mai poate insemna si folosirea denimului, decoratiune (embellishment), doodle (mazgalitura).
M-am gandit sa folosesc decupajul, dantela....si..??

Nu ma intrebati de ce am ales nuante de albastru, poate pentru ca acest material mi-a iesit in cale...am ales bumbac si dantela. Despre compozitie, design...e greu de explicat!

Am incercat sa fac un decupaj in forma de inima, aici am ales altceva pentru interiorul inimii, ceva care-mi ramasese de la o alta lucrare...

Ce ar fi sa mai pun o dantela? cum ar arata cu cusaturi manuale pe marginea inimioarei, ce culoare sa folosesc...tot un albastru?

Ce ar fi sa folosesc un decupaj in D? ar merge?

Oare sa mai pun si dantela la margine? hmmm...

...sau asa, cu un D putin corectat ? parca arata mai bine!
sau asa ? hmmm...

Este foarte greu sa te decizi, sau poate ar merita facuta fiecare varianta??
Mi-ar place sa-mi dati o sugestie....

4 comentarii:

  1. I love your information about "making". It is such fun. Interesting work on the D

    RăspundețiȘtergere
  2. Elle est parfaite cette page! La dentelle, le tissu Denim illustrent très bien la lettre D, ils n'y a pas besoin de chercher beaucoup de mots commençant par la lettre en question, un seul suffit, le reste est juste une mise en scène.
    Une très jolie réalisation Art Textile. Bravo !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Le D est parfaitement bien représenté, beaux choix de textures et de matières. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  4. bonne idée de travailler la dentelle pour illustrer le D. Ta page est très bien.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...