sâmbătă, 12 august 2023

Ecoprinting

 Am făcut niște printări cu frunze cu o tehnică pe care am mai folosit-o acum câțiva ani.

Am folosit hârtie de acuarela dar și de copiator. Am cules niște frunze de copaci și de diferite plante din parc. E adevărat, acum frunzele sunt cam uscate din cauza căldurii.

Am făcut un sendvici de hârtie, frunze, hârtie, frunze. Le-am împachetat și le-am legat bine între două placi de faianta. Le-am pus la fiert în apa simplă cu puțin oțet. Am fiert cam o ora și jumătate. Poate era bine dacă fierbeau mai mult. Am deschis pachetul de frunze și le-am uscat. Rezultatul nu a fost prea grozav. Imprimarea are un contrast slab cu excepția unor frunze luate de la un copac, nu știu cum se numește, care au un pigment puternic și au dat o imprimare de culoare mov.

Acesta este rezultatul. Doar câteva... 




Am corectat lucrurile folosind creioane colorate și putina acuarela. 

Acestea frunze au dat efecte cele mai bune și nu au fost necesare multe corecții... 

Aceste frunze au avut un contrast foarte prost și am avut ceva de lucru la ele 

Și aici am avut de lucru cam mult... La frunzele de tuia... 

Aici am făcut o supraimprimare prin stampila. Am vopsit cu acrilic violet o frunza și am stampilat cu ea. Îmi loc efectul. 

Aici am avut mult de lucru. Aceste frunze s-au imprimat greu. Am făcut hasuri cu un creion moale. În final am dat cu acuarele, dar această poză nu reprezintă acea variantă. 

Cu aceste pagini am făcut o carticica armonica.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...