vineri, 9 iunie 2023

Vizita la Parlamentul României

 Azi am fost, cu un grup de seniori de la Clubul Seniorilor Codrii Neamțului, să vizitam Parlamentul României. Am fost conduși de o ghida dar am văzut foarte puțin doar câteva săli de la nivelul zero, săli de conferințe, sala drepturilor omului, sala de concerte. Nu am fost în zona sălilor unde se țin ședințele camerei deputaților și senatului sau birouri. Nu vreau să scriu foarte multe informații aici despre Parlamentul României pentru ca se găsesc pe net foarte multe... 









Pe holul de gala am văzut niște picturi impresionate. Am admirat niște lucrări ale lui Sabin Bălașa. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...