joi, 22 iunie 2023

Mică vacanță la Paralia Katerini

Între 17-21 iunie am petrecut niște zile de vacanță în Paralia Katerini... Excursie organizată de clubul Seniorilor Codrii Neamțului cu Nicoleta și prietenii ei. 
Am plecat vineri seara la ora 20 ca să câștigăm timp. 
A plouat tot timpul călătoriei prin Bulgaria și Grecia. Am ajuns dimineața pe la ora 9, era ploaie și vremea urâtă. Cazarea la hotelul Poseidon, acceptabila, pe la ora 14. Primele doua zile ratate din cauza vremii. În celelalte două zile am putut face baie, plajă ... 
Paralia este o stațiune plăcută... Mâncarea la restaurantul hotelului, demipensiune. Nu mi-a plăcut deloc. Mult mai bine a fost in Bulgaria la Nisipurile de aur. 
Întoarcerea la București, 13 ore obositoare.



Poza din balcon. Vis-a-vis restaurantul Poseidon 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...