vineri, 20 decembrie 2019

Ornamente de Craciun

Am vazut pe un youtube cum pot sa fac niste ornamente de Craciun in tehnica quilling si am incercat si eu. Nu am avut hartie pentru quilling, asa ca, pentru inceput, am exersat taind niste fasii de hartie, cu latime de 2 cm, dintr-un catalog Ikea care are o hartie de buna calitate si frumos colorata, dar un pic cam subtite. Insa a fost suficient pentru experimentul meu si sunt incantata cum au iesit. Am facut trei flori din hartie imprimata.
Le-am atarnat in diferite moduri ca sa le privesc si sa ma bucur de ele....






Un comentariu:

  1. Clever using a magazine and the outcome was great! Very colorful and festive. Happy New Year!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...