marți, 17 decembrie 2019

Inimioare...

Azi m-am jucat putin si am facut niste inimioare din colaje de hartie. Am facut asa ceva mai de mult, apoi cu ele am realizat felicitari, ceea ce voi face si acum.
Am rupt/sfasiat niste hartii colorate din revistele pe care le aveam la indemana si le-am lipit apoi pe o foaie A4 intr-o ordine aleatoare, dar functie de culoare si textura. Nu am folosit si textile ca ma complicam putin. Apoi am fixat totul cu niste cusaturi la masina de cusut, mai mult utilitare decat decorative, care sa asigure mai bine si mai singur bucatile de hartie. La urma le-am calcat folosind hartia siliconata si am decupat inimioarele. Totul a decurs in vreo doua ore.
Deocamdata atat pentru azi...


2 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...