sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Bienala de Arta Decorativa 2019 - galeriile Senso si Orizont

Ieri am fost sa vad lucrarile expuse, in cadrul Bienalei, la galeriile Senso si Orizont. Am tinut sa vad indeosebi la Galeria Senso, lucrarile textile expuse de artistele Maria Negreanu, Daniela Frumuseanu si Claudia Musat, pe care le apreciez foarte mult.
Felicitari tuturor artistilor !!

Maria Negreanu-Coral





Daniela Frumuseanu


Claudia Musat


Claudia Musat

Claudia Musat

Maria Constantinescu
 La galeria Orizont am remarcat lucrarile:

Zoe Vida Porumb


Zoe Vida Porumb - detaliu...ce desen fantastic, cusut !!!

galeria Orizont


galeria Orizont

Un comentariu:

  1. More fabulous art. Yes, the thread sketched piece is really an amazing piece. I'm glad you took a close-up. Just thread sketching the people was a lot of work but all the backgrounds are filled in with stitch as well. Wonderful work. Thanks Carmina!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...