luni, 17 iunie 2019

Excursia in Bucovina - ziua 1


Azi am plecat, impreuna cu Rodica, Silisteanu si Viorica, spre Suceava unde urmeaza sa ne intalnim cu colegii de facultate care vin de la Cluj. De aici vom pleca la Voronet, unde vom sta la pensiunea Sami. De acolo, cu un microbuz inchiriat urmeaza sa facem excursii la manastirile din Bucovina. Eu am mai vazut aceste locuri in 2016, intr-o alta excursie.

Am plecat cu trenul la 10:50 si am ajuns la 17:30. Am calatorit bine, iar colegii ne-au asteptat la gara, de unde am plecat sa vizitam Suceava, ceea ce se putea la ora aceea, mai ales ca incepuse ploaia.

Gara este o constructie foarte veche, cu o arhitectura impresionanta; a fost facuta in timpul cand Bucovina era in imperiul austro-ungar.

Sala de asteptare, acum inchisa
Am ajuns la Cetatea de scaun a Moldovei, dar deja prea tarziu ca s-o mai putem vizita....doar exteriorul.

Apoi doar am facut un tur al orasului, fiind deja destul de tarziu.


Cateva imagini ale orasului surprinse din masina...

 
Impresionanta catedrala a orasului, care de asemenea era inchisa la ora aceea




Apoi ne-am grabit spre Gura Humorului, sa ajungem la Voronet. La pensiunea Sami am fost primiti de "bun venit" cu un pahar de afinata (extraordinar de buna) si traditionalele "poale-n brau", tare bune. Apoi, dupa ce ne-am cazat, a urmat cina propriu zisa, cu o ciorba de vacuta, o friptura si un pahar de vin, adus de un coleg!! Angela a adus device sau cu muzica, am cantat catece ale studentiei noastre si am dansat...doar fetele!!

Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...