marți, 7 aprilie 2015

O plimbare in Muzeul Satului 


Duminica, de sarbatoarea Floriilor, a fost o zi calda si placuta. Am petrecut cateva ore minunate in Muzeul Satului, impreuna cu pictorita Letitia Oprisan. Mai intai am participat la vernisajul unei expozitii pe teme religioase organizate de UAP, apoi am facut o plimbare pe ulitele Muzeului satului.

On Sunday, the feast of Flowers, it was a warm and pleasant day. I spent wonderful hours in the Village Museum, Bucharest, with Letitia Oprisan- painter. First, we participated in opening of an exhibition organized by the UAP, religious matters, then we took a walk on the streets of the Village Museum.













 O echipa de lipoveni au sustinut un program artistic...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...