miercuri, 28 ianuarie 2015

Astazi, mixed media...


Azi m-am gandit sa refolosesc o bucata de hartie pe care am sters pensula de culorile acrilice cand am lucrat altadata. Am lipit pe ea niste bucatele de hartie, staniol sau plicuri de ceai.

Today I thought to reuse a piece of paper used to remove acrylic colors on the brush with which I worked another time. I glued on it some pieces of paper, foil or tea sachets.

Am adaugat niste culori acrilice...
I added some acrylic ...


Am mai lipit niste bucatele textile si am pus niste cercuri albe si niste auriu ca sa mai lumineze decorul...
I have attached some textile pieces and put some white circles and some gold to glowing decor ...

Am mai lipit doua litere, dar apoi pe una am dezlipit-o...
I have pasted two letters, but then I unglued one...

si in final arata asa...
and finally look like this ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...