luni, 12 mai 2014

Challenge, page #2


Pentru pagina #2, trebuia sa fac o fereastra intr-o bucatica de feutru de 7cmx10cm, prin care sa se vada, prin suprapunere, prima  pagina. Peste feutrul initial, de culoare alba, am adaugat lana colorata si fire angelina, fixate cu vliesofix, peste care am facut niste cusaturi decorative si am adaugat margelute. Pe dos am pus tulle.

In the page # 2, I had to do a window in a piece of felt of 7cmx10cm, through which to see the first page by superposition. Over the white felt I added colored wool and angelina threads, fixed with vliesofix (bondaweb), over which I have put some decorative stitches and beads
On the back I put tulle.

pagina #2
Iata cum arata cele doua pagini suprapuse. Mie imi place mult ce a iesit!
Here are the superimposed pages.  I like them a lot!


Initial pentru pagina #2 am facut altceva....
Initially I did the page # 2 in this manner ....

Prima varianta de pagina #2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...