sâmbătă, 8 martie 2014

Salonul de Arta Textila si Pictura, 2014


O saptamana ploioasa si urata. La Galeria Orizont este deschis Salonul de Arta textila si Pictura, 2014. Am fost sa vad lucrarile prezente in acest an. Aceasta expozitie mi-a adus multa bucurie, pentru ca am regasit minunatii create de Angela Semenescu, Daniela Frumuseanu, Ana Maria Rugescu, Elena Cerepenicova, Adriana Popa Canija, s.a. pe care le apreciez mult.

Cateva imagini....












A rainy and ugly week. At the Horizon Gallery is open Textile Art and Painting Salon, 2014. I went to see the works exhibited this year. This exhibition brought me joy, because I found wonders created by Angela Semenescu, Daniela Frumuseanu, Ana Maria Rugescu, Elena Cerepenicova etc., which I really appreciate.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...