miercuri, 9 ianuarie 2013

......alte incercari fused plastics

Alte incercari din materiale plastice.... Dupa ce am realizat materialul din plastice fuzionate, am adaugat niste cusaturi free motion si un pic de culoare, acolo unde mi se parea necesar. Initial, culoarea este aceea a materialului din care sunt facute pungile de plastic si ele au in general niste culori standard.
Marginile lucrarilor nu sunt perfecte, ci sunt asa cum raman dupa tratamentul termic. Pe unele le-am lasat asa, pe altele le-am mai ajustat putin cu foarfeca. In final, am lipit totul pe o foaie de carton A4.

 Acuma, vazand mai atent poza, imi dar seama ca a rezultat in dreapta sus capul unei pasari careia i-am cusut o frumoasa creasta cu cusaturi free motion ...nu a fost nici o intentie, asa mi-a iesit desenul!


Cu plasticele acestea rezulta o textura tare interesanta 3D, pentru ca ele se contracta, se rup, se franjureaza in timpul lucrului si acest lucru nu poate fi controlat sau prevazut.

4 comentarii:

  1. Felicitari, Carmina ! Sunt super faine lucrarile tale. Nu-mi dau seama cum arata in realitate dar fotografiile arata super. Interesante compozitiile si combinatiile de culori. Imi par ca arata ca niste "veritabile" picturi abstracte.
    Iti doresc sa ai un an bun cu sanatate si sa faci ce-ti place.

    RăspundețiȘtergere
  2. This is beautiful! I love how plastic reacts when heated, as you said it's unpredictable. And the result is always interesting.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult ce ai facut, este interesant.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...