duminică, 13 ianuarie 2013

ATC cu Tyvek


ATC sau Artistic Trading Card este o miniatura artistica de dimensiuni 6.5cmx9cm. Este un obiect folosit in schimburi artistice, pentru cadouri sau felicitari. ATC-ul poate fi realizat in orice tehnica. In ce ma priveste prefer deocamdata sa folosesc tehnici din artele textile.
La primele ATC pe care le-am facut am vrut sa experimentez un material nou, care se numeste tyvek. L-am combinat cu textile, am adaugat fire si margele. Lucrand pentru prima data cu tyvekul, am mai facut si greseli despre care am scris in postarea anterioara. Am calcat de mai multe ori cu fierul de calcat si atunci s-a distrus textura initiala a bucatii  de tyvek cusuta cu free motion pe textil....dar nu este o tragedie! a rezultat altceva!
Iata ATC-urile cu tyvek...sunt primele mele ATC-uri.











2 comentarii:

  1. Ai inceput anul incarcata cu multa energie si inspiratie . Ai facut ceva deosebit, unicate care-ti incanta privirea si sufletul . Imi plac tare mult.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...