miercuri, 2 octombrie 2024

De ziua pensionarilor

In ziua de 1 octombrie a fost ziua persoanelor varstnice. Asociatia "Îmbătrânire activa" ne-a invitat sa petrecem o zi placuta la restaurantul iMZA, cu specific turcesc, de pe Calea Floresca. De înscriere s-a ocupat Alexandra. Am mers cu masina 311 apoi cu masina 135 care s-a defectat si a trebuit sa caut un taxi. Asta mi-a luat ceva timp dar am ajuns totusi la timp, la ora 15. Au fost invitati seniori din tot orasul.

Am fost serviti cu un meniu foarte bun: un aperitiv un cu tatiki si niste preparate din vinete. Felul principal au fost niste frigarui de curcan si vitel cu garnitura de cuscus si o salata iar ca desert, baclava si pepene rosu, vin...totul gratuit.

A fost o zi frumoasa de toamna...

Aici, cu Dorina, o doamna din sectorul 2...


Am plecat pe la ora 17, facand o plimbare pe jos pana la autobuzul 335...Am constatat traficul intens si poluarea din acea zona a capitalei!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...