luni, 23 septembrie 2024

La Muzeul Cotroceni

 Sambata, a fost ziua de vizite gratuite la Muzeul national Cotroceni. Am fost cu Roxana sa vizitam muzeul. O zi frumoasa de toamna. Am avut voie sa fotografiem in interior, in salile de expozitie, mai putin in exterior, in gradina palatului.

Am mai fost, acum câteva ani, in timpul lui Basescu, in vizita la Palatul Cotroceni. Imi amintesc ca am putut vizita atunci mai multe sali decat acum. Deasemenea, pana acum zece ani, se organizau aici diferite expozitii de arta textila sau decorativa...de atunci nu!

Cateva fotografii din salile vizitate...

Ceramica japoneza





Sufrageria regala

Marele salon alb

Regina Maria

Biblioteca

Salonul florilor



Sufrageria germana

Intrarea la Pivniță mica




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...