duminică, 5 mai 2024

Sarbatoarea de Pasti

 Ziua de Paste (5 mai) de anul acesta, am petrecut-o la hotelul Genco din Paraul rece (unde am petrecut si Craciunul), cu tot grupul de seniori, alaturi de turistii de acolo. Am revazut acele frumoase locuri, dar de data asta, intr-o zi superba de primavara. Am facut si o mica plimbare, dupa pranz, sa revad vilele frumoase din jur. Am stat de vorba, la o vila, cu niste doamne care mi-au zis ca ele locuiesc acolo tot anul...Ce curaj!

De aici se poate vedea, "peste deal" cabana Trei brazi si Bucegii. 


Vila firmei Genco este...in vale.

Intrarea în hotel, pe soseaua Predeal-Rasnov

Soseaua Predeal-Rasnov


Am mers, de la hotelul Dunarea, cu microbuzul lui Dan, dupa micul dejun. La Paraul rece era pregatita sala de mese pentru sarbatoare. O cantareata ne-a întâmpinat cu muzica buna. Am primit o masa de Paste, cu drob, ciorba de miei, friptura de miel, cozonac, etc. Dar friptura a fost cam arsa!

Dar, ne-am distrat de minune. Am dansat!! Ne-a incantat cantareata locala, cu un repertoriu foarte bun.







Alte imagini...Din spatele hotelelui





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...