marți, 7 mai 2024

La cabana Trei brazi si Secuilor

 Marti a fost ultima zi de vacanta. Unii colegi din grup au ales sa plece cu un tren la ora 12. Impreuna cu Doina, am decis sa mai stam pana mai tarziu ca sa profitam de ocazia de a fi la Predeal si sa mergem la cabana Trei brazi. Ne-am facut bagajele si am luat micul dejun. Apoi am lasat bagajele la hotel si ne-am dus la gara, de unde am aflat ca pleaca spre cabana un trenuleț cu tractoras. 

Gara Predeal

Biserica din Predeal

La gara, mai asteptau doua doamne, dar nici vorba de trenuleț (pret 12lei/persoana). Doina a sunat la numarul de telefon afisat pe programul trenuletului si am aflat ca trenuletul nu pleaca fara minim10 persoane. Asa ca, impreuna cu cele doua doamne, am luat un taxi ca sa ne duca la cabana Trei brazi (33lei/calatoria). Am ajuns foarte repede, cam 15 minute. 

O zona frumoasa, cu vedere spre Paraul rece.




Cabana Trei brazi


Era o vreme frumoasa, asa ca am decis sa mergem si la cabana Secuilor care nu era departe. A fost un drum usor si foarte frumos, o zona splendida.

In depărtare se vede cabana Secuilor

Spre cabana Secuilor

Se vede in departare, cabana Secuilor

Niste plante interesante



Am ajuns la cabana, ne-am asezat la o masa sub umbrela, pe terasa si am comandat papanași (20lei/papanasul) si cafea (12 lei). Nu am terminat de mancat papanasii ca a început, aproape instantaneu, o ploaie cu grindina. Ne-am adăpostit in restaurant. Ploaia nu a durat prea mult. A iesit soarele si din spatele dealuror se vedeau aburii din evaporarea apei. Cerul s-a luminat. Atunci am decis sa ne intoarcem la cab Trei brazi.









Am ajuns la Trei brazi, am chemat taxiul si am ajuns la hotel. Am mai ramas putin acolo si apoi am mers la gara unde am luat, la ora18, trenul spre Bucuresti. 

A fost o vacanta minunata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...