luni, 6 mai 2024

Amfiteatrul Transilvania

 Luni, dupa Pasti, am plecat intr-o excursie foarte frumoasa sa vedem amfiteatrul Transilvaniei. Am plecat din Predeal pe la Paraul rece, Rasnov, Moeciu de jos, apoi pe un drum forestier, dar bun, usor practicabil. Dl. Dan cunoaste foarte bine aceste drumuri si a condus microbuzul foarte bine si in siguranta. Am ajuns, dupa niste drumuri in serpentina, taiate in deal, la zona numita Amfiteatrul Transivaniei, 1200m altitudine. Este o zona de belvedere de unde se vad de jur împrejur muntii Bucegi, Piatra Craiului, cheile Zarnesti si in depărtare Magura Codlei.

Aici, niste tineri investitori din republica Moldova au construit niste casute, pensiuni pe platou.

Spre platou


O imagine splendida spre Piatra Craiului


Aici se poate ajunge si din Moeciul de sus, urcand pana la amfiteatru.
De jos, de la pensiuni, se urca pe un delut, cu o panta destul de mare, in jur de 45 de grade. Am urcat acest delut si a meritat. De aici ai o vedere de sus, o belvedere de 360 ​​grade a zonei, spre munti, inclusiv spre Moeciu de sus.

De aici incepe urcusul...





Aici, sus, am facut niste filmulete pe care nu am reusit sa le pun pe blog.
Este o zona minunata si ma bucur ca am ajuns sa o vad...

Am plecat de aici spre Cheile Zarnesti. Imagini splendide, cu case, vile imprastiate pe dealuri. Vazute de sus arata impresionant. Aici se afla doua comune, Pestera si Magura, prin care am trecut. Am înțeles că sunt căutate pentru vacantele la munte. Case, vile, pensiuni, constructii noi, cele mai multe facute cu respectarea specificului local. Aceasta zona este considerata o Elvetie a Europei de Est. Din păcate, nu am reușit să fac prea multe poze din masina. 


Ne-a taiat calea o turma de oi



Am ajuns apoi in Cheile Zărnești. Spectaculoase! Foarte multi turisti... Ne-am plimbat si am facut poze...






Ne-am intors prin Zarnesti. Am văzut niste drumuri foarte bune. Am ajuns cu bine la hotel, pe la 15:30 ca sa luam masa. A fost un drum lung, obositor dar a meritat...
După ce am luat masa, am avut un mic accident în sala de mese. M-am intins să iau haina Doinei și am răsturnat un scaun înghesuit între mese. Am căzut peste scaun și o muchie de scaun m-a lovit în spate sub coaste. Ce durere puternica!! Am avut de suferit vreo trei săptămâni. Aveam dureri mari atunci când trebuia sa ma ridic de pe scaun... Am fost la doctora de familie. Niște coaste traumatizate!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...