marți, 19 martie 2024

Un exercitiu....

 Cam de mult nu am lucrat ceva artistic. 

Luni am fost la Clubul seniorilor din str. Ramnicu sarat. Am mers sa ma interesez de kinetoterapie si terapii ocupaționale. La terapii, doamnele faceau niste flori/bujori textile sub indrumarea unei doamne, Marilena. Altele faceau saculeti pentru piesele remi. Am dat o mana de ajutor la saculeti.

Zilnic, studiez, pe internet, diferite tehnici de lucru pentru textile, mixed media, pictura, desen, cusături, etc...

Nu este chiar pierdere de timp, este invatare, dar multe lucruri le stiu deja si le revăd. Pe unele le-am practicat/experimentat chiar eu cu mulți ani în urma, când nu știam de internet. Dar din cauza asta nu imi mai ramane energie pentru activitatea practica. Și tot amân sa lucrez. 

Ieri, pe la ora 18, am avut, asa, un impuls si am facut ceva. Parca mai facusem tehnica asta la ABC textil!? 

Aveam niste servetele de hartie vopsite/manjite cu acuarela, cred. M-am dus la masina de cusut si am tras niște cusaturi... A trebuit sa pun servetele in dublu pentru ca unul a fost prea subtire si am blocat acul masinii...

A urmat partea de decupare. Am umezit/pulverizat hartia cu apa apoi cu ajutorul unei scobitori am "scos" hartia din patratele. A fost o munca destul de migaloasa. Am lucrat cam o ora pentru amandoua piesele. 

Imi place ce am făcut. Am făcut șirurile de pătrățele atât pe drept cât și pe diagonala, sa vad cum iese. Mi-a venit ideea sa fac și alte figuri, dar asta însemna free motion, sa pun în funcție cealaltă mașina, Sanda, etc... Complicații!! Așa că, pentru început am rămas la pătrățele... 

Sa vedem cum le valorific...

Am facut, la repezeala, niste poze avand ca suport diferite hartii vopsite...ca sa vad contrastul...






Un comentariu:

  1. Postarea ta a fost excelentă! Scrierea ta este atât clară, cât și convingătoare. Scrie mai mult, te rog! Descoperă povești captivante pe blogul nostru literar.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...