marți, 12 martie 2024

Petrecere la Solange balroom

 PNL seniori sector 3 a organizat o petrecere pentru seniori la un local exclusivist, Solange balroom, aflat in zona fostei fabrici de incaltaminte Antilopa, calea Dudesti-Pantelimon. Diana a primit o astfel de invitatie si m-a inscris si pe mine. Am ajuns cu greu pana acolo pentru ca am mers cu metroul pana la statia Republica si de acolo pe jos pentru ca nu cunosteam bine zona. Invitatia era pentru ora 18. Am ajuns la timp.

Localul elegant, pentru evenimente. Desi s-a facut o încurcătură de nume, pe care am tot incercat s-o corectez, atunci cand am fost sunata pentru confirmare, pana la urma am luat loc la o masa cu Vali, colega de la club. Au fost si alti colegi de la club, nu stiu pe ce filiera...In fine...





Un meniu simplu, cu doua bucati de friptura/gratar de porc si piept de pui cu cartofi si castraveti acri, fursecuri, apa, vin. 

Gazdele, care au facut invitatia, au fost Dna Mariana Campianu, președintă seniori, Andrei Baciu, presedinte PNL sectorul 3 si alte persoane,  consilieri PNL sector 3.

 

Mi-a facut placere sa schimb cateva cuvinte cu Mariana Campianu si sa ne fotografiem.




În program au fost, la inceput, niste discursuri cam penibile (Nu ma asteptam ca Andrei Baciu sa ni se adreseze ca unor pustani aflati la un concert pe stadion !!). Apoi un cor al pensionarilor, niste muzica buna, latino...Dupa masa, a început sa cante o solista, cam mediocra, cu muzica de petrecere. Lumea s-a prins la hora...

 Nu am stat prea mult. Am plecat pe la 20:30 cu alti colegi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...