luni, 18 martie 2024

O plimbare in parcul Titan

 Primavara asta este cam ciudata...zile neobisnuit de calde in weekend (15-18 grade) alternand cu zile ploioase si vant la inceputul saptamanii. Duminica, ieri, am facut o plimbare mai lunga, cum nu am facut demult. Imi lipsea asta....

Mai intai, prin parcul Titanel (asa se cheama acum parcul mic Titanii). Au înflorit pomii...



Apoi am ajuns in parcul mare Titan. Am intalnit-o acolo pe Teodora Vana cu care am stat de vorba mult, pe o banca, apoi am facut niste pasi impreuna. Dupa asta, ne-am vazut fiecare de drumul dau. Eu am mai facut o jumatate de parc, pana la pod. Am iesit din parc si mi-am continuat drumul pana la Mega image Titan unde am facut niste cumparaturi...Ma grabeam sa ajung acasa ca sa prind reluarea emisiunii "Te cunosc de undeva" 

Un artar canadian batran...

Ce textura frumoasa are trunchiul artarului !!!

Am rugat pe cineva sa imi faca o poza....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...