marți, 24 martie 2020

Starea de izolare 


Din 9 martie stau mai mult in casa, sunt deja doua saptamani. In prima saptamana, cand nu era inca instituita starea de urgenta, am iesit la cumparaturi in doua zile, la fel si in saptamana trecuta.

Nu ma plictisesc... nu ma uit decat foarte putin la televizor pentru ca mass media se întrece in a prezenta mereu vesti negative. Stirile de acum arata ca deja pana azi sunt 762 infectati, 79 vindecati, 8 decedati, 5616 in carantina, 84000 izolati.

Urmaresc la ora 18 serialul brazilian Clona, pe care l-am mai vazut cu multi ani in urma dar imi place sa-l revad. Apoi citesc, ascult muzica sau ma uit la emisiuni de stiinta...

De ieri a revenit iarna, a fost lapovita in Bucuresti si e foarte frig...va tine pana maine.
Maine e ziua mea. Raman in casa, izolata de prieteni...

Azi m-am apucat de pictura, am facut niste acuarele...
Probabil voi mai lucra asupra lor...mai am de invatat!





Un comentariu:

  1. I like your little pictures. Watercolor is so much fun. I did remember your birthday from last year and sent an email earlier. Stay safe and be creative.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...