marți, 3 martie 2020

A venit primavara?


Este o vremea tare calda. Temperaturile sunt pozitive, inca din februarie, dar nu numai atat. Azi au fost 16-17 grade iar maine se anunta chiar 20 grade. Presiunea atmosferica este mica, azi 748 mm Hg.
Este un cer senin si foarte placut. Acum era perioada "babelor", cunoscuta ca o saptamani capricioasa. Dar am uitat de ele...
Salciile au inmugurit deja, le-am vazut duminica la plimbarea in parcul Titan. Acum cred ca au crescut deja frunzulitele.





Un comentariu:

  1. We are asking the same thing here. We had a mild winter although a lot of snow storms. I am keeping my fingers crossed. Hopefully the willow know better than us!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...