marți, 14 august 2018

Manastirea Caraiman


Joi am mers sa vedem Manastirea Caraiman din Busteni.
Mănăstirea, care are hramul „Înalţarea Sfintei Cruci”,  este o mănăstire ortodoxă, înființată în anul 1998, la inițiativa Preacuviosului Părinte Gherontie Puiu. Ea este situată pe Valea Prahovei în orașul Bușteni, la poalele Munţilor Bucegi, într-o poiană care are în mijlocul ei un brad cu o formă aparte.
Manastirea nu este departe de DN1, dar ca ajungi acolo, pe jos, e nevoie sa urmezi un drum, printr-o padure veche si foarte frumoasa. Drumul e poate anevoios pentru unii, pentru ca presupune o urcare de 15-20 de minute, destul de abrupta. Manastirea este asezata intr-o zona foarte frumoasa, in spatele ei aflandu-se Caraimanul.
Desi nu era o zi de duminica, la manastire erau foarte multi turisti.




Chiliile calugarilor. In spate este Caraimanul, dar fiind un nor nu se poate vedea crucea de pe Caraiman.


In vecinatatea manastirii s-au construit multe vile si pensiuni.

Biserica manastirii

Interiorul bisericii


Vineri am plecat spre Bucuresti la ora 15:10. Pana atunci am mai facut o plimbare prin Busteni, de data aceasta pur si simplu ca sa vizitam statiunea. De la pensiune, am luat-o agale pe niste strazi, apoi spre partia de schi  Kalinderu, si la intoarcere ne-am abatut prin diferite alte stradute. Am vazut niste vile, pensiuni sau casute foarte frumoase si multa curatenie...oamenii au inceput sa se puna in valoare.




Pe Caraiman, vazut in spatele vilei, se poate vedea Crucea. A fost prima zi cand cu cer absolut senin











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...