vineri, 17 august 2018

Niste croitorie....


Nu am mai facut demult croitorie, asta pentru ca acum gasim lucruri bune si ieftine de cumparat si asta nu ma incurajeaza sa mai lucrez. Apoi a intervenit, cu varsta, un soi de lene, de comoditate...recunosc.
Dar, am promis unei persoane dragi, pe care o pretuiesc tare mult, dr. Daniela M. ca ii voi face  o vesta, asa cum a admirat ea, o vesta purtata de mine.
Recunosc ca mi-a luat ceva timp, ca sa ma hotarasc asupra croiul si tehnologiei/operatiile de coasere, pentru ca eu sunt autodidactica in materie si fiecare lucru pe care-l fac este un experiment, iar obiectul devine un unicat.

Si in sfarsit, cand vine inspiratia...ea vine, intr-o buna zi. Si nu m-am oprit din lucru pana nu am terminat vesta, cam 4-5 ore. Vesta are doua fete, ambele intarite cu termocolant. Am folosit materiale naturale, imprimate, si a fost astfel facuta incat poate fi folosita pe ambele fete. Despre tehnologie voi scrie mai mult in postarea urmatoare. Nu am facut poze in timpul lucrului pentru ca eram prea concentrata pe lucrul meu.
Acum cateva poze cu rezultatele muncii mele...

Fata I


Fata II


Sunt fericita cand pot face o bucurie cuiva!

Un comentariu:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...