In 25 noiembrie am suferit o frauda bancara. Am sunat imediat, dupa vreo doua ore, la Call center BT cand am vazut ca aplicatia BT pay e blocata. Mi s-a blocat contul si cardul doua saptamani. Am facut plangere la politie. Multe zile de calvar si incertitudine. Luni 10 decembrie, am fost sunata de la Call center BT ca situatia e in curs de remediere. Am mers la banca si am facut cerere de deblocare a contului si a cardului nou pe care l-am solicitat dupa fraudare si care era si el restrictionat. Am scos niste bani de la bancomat ca sa vad daca s-a ridicat restrictia pe card si am constatat ca soldul contului e mai mare decat a fost dupa producerea fraudei, cand am cerut un extras de cont cerut de politie pentru investigatii. Am cerut un extras de cont la zi si am constatat ca a intrat in cont o suma prin OP ca "restituire suma virata eronat" si un nume de "beneficiar" al acestei sume. Ce sa vezi...eronat!! Doar o parte din prejudiciu, cam jumatate. Poate restul a fost cheltuit. Vom mai vedea ce se intampla. Sper sa fie recuperat si restul de bani. O cercetare penala face politia. Sper sa se rezolve favorabil. Oricum s-au mișcat destul de repede, nu stiu care, banca sau politia. Nu imi poate scapa ideea ca frauda asta a fost facuta de un bun stiutor al sistemului informatic al bancii si al operatiunilor bancare. Banii au fost gasiti tot intr-un cont de la BT.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.