luni, 25 martie 2024

Ziua mea de nastere

 De ziua mea de nastere am invitat, la restaurantul Camizo, pe Adriana, Geta si Liana. Ne-am simtit foarte bine. Am luat un snitel cranch de pui, cu sos de gorgonzola si cartofi cu parmezan, usturoi si pătrunjel prăjiți intr-un cosulet. Apoi un fresh din portocala, gref, lime, gin, cu gheata iar desert un tiramisu la pahar...Foarte bune!! Liana a tinut post, cu salata de avocado cu rosii, sarmale de post si clatite cu dulceata....





A doua zi, am invitat-o la masa pe Diana, tot la Camizo.



Ne-am simtit foarte bine!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...