vineri, 16 septembrie 2022

Din nou la Clubul seniorilor

 De vreo trei săptămâni mi-am reluat activitatea la Clubul seniorilor. Particip la activitățile coordonate de către Ramona, pe teme de psihoeducatie, dezvoltare personală și atelier emotional. La primele teme de psihoeducatie am discutat despre tulburarea de personalitate narcisica, histrionica și mecanisme de apărare psihologica. Ma simt foarte bine... Socializare, discuții, cunoștințe noi din psihologie.

Discutam pe tema data...


        De 8 septembrie, ziua de Sf. Maria, le-am sărbătorit cu flori pe Mara și Marry. 


Un comentariu:

  1. Carmina. I actually forgot about the blogs I follow. I haven't been ignoring you on purpose. I have gotten so caught up in activities. So glad you are back at the senior club. Now I am going to go through your blog posts and catch up on what you've been doing

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...