miercuri, 27 aprilie 2022

Expoziția "Stilul Doina Levintza"

 Azi a fost o zi frumoasa si interesanta. Am fost cu Roxana sa vedem expozitia "Stilul Doina Levintza" la centrul ARCUB Gabroveni. Am admirat dintotdeauna creațiile Doinei Levintza dar nu am văzut o expoziție cu ele. Această expoziție reprezintă o incursiune în spațiul creativ al Doinei Levintza, unde sunt prezentate, în șapte săli, peste 50 de creații, costume de teatru și film, piese de colecție, fotografii etc.

Am făcut multe poze dar nu pot descarca prea multe... 







Un comentariu:

  1. Hi Carmina. Spring is here and you are able to get out and enjoy time with your friends!! Wonderful costuming and very creative. I am so happy to hear you out and about!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...