joi, 10 martie 2022

Am început să lucrez din nou

 După câteva zile de teamă și îngrijorare de la începerea războiului în Ucraina, am început să-mi revin... 

În zilele trecute am studiat pe YouTube niște tutoriale despre cum se pictează florile în acuarela. Și am încercat și eu... Nu am culori de acuarela prea bune, va trebui să-mi cumpăr unele mai profesioniste, dar deocamdată lucrez cu ce am.

Îmi place mult ce a ieșit...Mi-a făcut mult bine să lucrez! 





Aceasta acuarela a fost inițial altceva dar nu mi-a plăcut, am refăcut-o, am făcut un pic de colaj, doodling, și a ieșit altceva... Dar e bine!



2 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...