miercuri, 2 februarie 2022

În reluare

Acum doi ani, înainte de a începe nebunia cu pandemie, am început să fac acuarela. În februarie 2020 lucram la o tema "Evadare din vârtej", un nume sugerat de cele lucrate spontane. 
A urmat pandemia care ne-a luat, ne-a învârtit, neștiind în ce direcție mergem...și încă ne învârtește ca un vârtej. Ne-am pierdut busola ca într-un rotor. 

Am revăzut într-o zi aceste acuarele și m-am gândit să mai lucrez asupra lor. Am mai adăugat niște hasuri, am definit niște linii...

Îmi place mult ce a ieșit!






3 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...