miercuri, 2 iunie 2021

Alte cărticele concertina

Sunt bucuroasa că acum mă simt foarte bine fizic și psihic, de vreo săptămână. Ca înainte de pandemie. Doamne ajuta! Mi-a revenit pofta de lucru și puterea de muncă. Am chef să fac lucruri. Asa că am început să definitivez niste lucruri. Nu numai atât, dar desenez sau pictez aproape în fiecare zi. Și sunt inspirata! E adevărat că la asta contribuie și Instagramul, care este un stimulent și o sursa de inspirație...Am luat obiceiul să postez pe instagram ceea ce lucrez și îmi place să primesc feadback. 

Am început să fac cărticele concertina cu desenele făcute în timpul pandemiei, ca terapie. 
Azi, ultimele cărți la care am lucrat de curând. 


# 1

#2

# 3

# 4

# 5

Am făcut până acum șapte cărticele cu desenele făcute în pandemie. Mi se pare, luni, am lucrat la cinci dintre ele. Dar mai am de făcut alte cărticele, cu desene mai vechi, pe care le păstrez în plicuri. Au stat prea mult timp ascunse. Azi am lucrat la patru pagini pentru o noua carte concertina... Dar despre asta voi scrie în postarea următoare. Sunt foarte mulțumită de ceea ce am făcut. 

M-am mobilizat să fac aceste cărticele pentru ca să pun desenele în valoare, să dau o finalitate muncii mele dar și pentru a le prezenta la Clubul seniorilor. Nicoleta mă impulsionează să fac asta. Sunt doamne foarte interesate sa le vadă. Cred ca vor fi mai multe expoziții ... Nu numai cu cărticele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...