luni, 26 aprilie 2021

O carticica și alte hasuri

 În ultimul timp public mai mult pe instagram din octombrie anul trecut. Cum fac o lucrare o fotografiez și o trimit pe instagram. E mai simplu. Am deja 198 urmăritori.

Totuși, blogul este un fel de jurnal la care nu vreau să renunț. 

În ultimul timp, după o săptămână de la vaccinare, m-am simțit tare rău vreo 3-4 zile. Am avut stări de oboseală, un fel de burnout și mai ales stări de anxietate, în ciuda vitaminelor și pastilelor cu pasiflora, valeriana și păducel. Fără temperatura sau alte simptome. Cel mai eficient a fost ceaiul de păducel și roiniță. Problemele s-au rezolvat cu odihna și somn. Acum sunt mai bine. 

Suntem tot în stare de alerta. Ne-am obișnuit deja. O stare de saturație, ne-am saturat !! A devenit o pandemie de frică. 

În zilele acelea am încercat sa lucrez la niște hasuri pe un fond de acuarela. Treburi de rutina. Îmi place mult să hasurez. 



Este un fel de terapie prin desen, doodling therapy .... Dacă insiști ​​pe detalii și nu pe creație. 

După asta am început sa fac o cartea așa cum am văzut pe un tutorial de Karen Stamper la workshopul online Sketchbook Revival a lui Karen Abend. 

Am împărțit o foaie A4 în 8. Fiecare pagina, astfel creată, are 10 / 7.5 cm. Le-am pictat apoi individual. Am fost inspirat de Hellen Wells. Îmi place mult cum lucrează ea. Și îmi place și mie să lucrez așa.

Aceasta este carticică cu 4 pagini, după ce au fost lipite câte două. Îmi place mult!! 







Un comentariu:

  1. I am so relieved you've gotten your vaccine! Soon you will be able to visit your vaccinated friends, stroll in the park and hopefully the senior center will open again. You are making the most of your time creating great work. Every time I see it on Instagram I feel happy knowing you are being so creative!!.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...